Just the way I am.

Idag har man haft sin första ''arbetslivsdag'' , fråga inte vad det betyder för vet du vad? Jag har inte riktigt fattat det! Hööhöh... I'm evul. Men så vi käka frulle och det va la mysigt. Sen gjorde vi lite grejer och så körde jag hem Zara och drog hem och gjorde inte ett skit! Borde egentligen göra svenskan och städat mitt rum, men vet du va?! Jag är tjock och lat! Så nu vet du det. Men sen drog jag ut med Emma och tjockade mig lite till... Hihiihhi, jappjapp. Sen så sitter jag här! Myyyyysigt värre.

Sen ska man kolla disco/fester i typ Järna, träffa lite nytt folk osv. Och sen taggar man 19:de! Och sen fyller Emmis 14 fukking år! (äntligen!) Mhmyees. *gillar*


bjuder på klassfotot..
hihiihhi
ÄVEN om jag ser ut som en bred tjockis :'<

puuuuuuss
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0