If it means a lot to you.

Som ni kanske fattat så är mina Rubriker olika titlar på låtar :)
Men idag så kommer Emma och Emelie A och spelar lite kort, eftersom man är ensam hemma. Det ska bli mysigt.
Men något jag saknar är någon att hålla om och bara kalla min. Det kommer väl någon dag, eller?
I morgon ska man titta vad man ska ha på sig på fredag och sen ska man lägga sig tidigt för jag ska till nyköping tidigt på fredag, ska vara i Emelie Z skola, det ska bli otroligt kul! Sedan på fredagen är det disco, taggah eller?
Vi blir sammanlagt över 10 personer som ska dit, i ett gäng ass.

Hoppas ni får det lika grymt som jag kommer få!
Hörs snart igen, pooss :*

och lite bilder få ni oxå!
(bilderna är ifrån tjejkvällen vi hade)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0