If it means a lot to you.

klockan är nu snart ett o jag kan inte sova, eller rättare sagt vill inte.
jag vet bara hur det kommer sluta om jag gör det.
vill aldrig att du skulle åkt, jag vet ju bara hur det kommer sluta.
jag vet att du kommer glömma min existens.
allt vi försökt att bygga upp,
kommer rivas på mindre än en sekund.
usch, det här kallas en sån där ''emo'' stund.
jag väntar på ditt mess, men det kommer aldrig komma.

- I can't wait through everything.


pusss
LA LALALA LALALA, now everybody singin'
if you can wait til I get home,
then I swear to you, that we can make it last.

Kommentarer
Postat av: GISSAAAAA ?

NnNnNnNaaaaaaaaaaaaatalieee du är cool som en kooooooooooooooooooooooooooooo NANAnananaNnNANAN Nananannan



tagga tagga aa a a aa a a a 11 1 1 1 1 1 1 1 1 !!!1

2010-12-02 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0