Heey, får jag prata med dig?

Måste bara säga att jag ääälskar min mor :D det blir hamburgare och cola och sen glass! det toppar verkligen den här dagen med tanke på vad som hände i morse... Trillade med moppe för första gången :$ låter som att den tog min oskuld, men riktigt så långt har vi inte hunnit, hööhöhöhö.. Men nej så jag typ stuka foten och är öm och tog gjort illa armen :S jaja, får skylla mig själv! Körde även moppe i -10 grader igår. Så nu kan jag verkligen säga att jag gjort allt. HAHAHA.

Men lyssna på den här länken, det är min kompis Johan som sjunger;
http://www.youtube.com/watch?v=cakdGwAqBGY
och enligt mig? så är det här min favorit!


och så bjuder vi på en bild!
gud va generös jag känner mig...

Du är speciell och jag gillar dig för den du är,
med mig behöver du inte låssas,
men mig kan du ta av dig masken och slappna av.


/ nathalie, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0