Allting börjar om.

ehm... har då inte bloggat på ett tag, och det var faktiskt Emma som påminde mig!
Men ja, vad jag har gjort på sistone? fullt upp faktiskt.. Men jag har bland annat varit på disco/fest i fredags (5/11) det va trevligt värre.
Och Daniel Adams-Ray's nya album är rätt så bra, men man har ju sina favoriter!
Men ''Dum av dig'' är nog den absoluta favoriten.
Och i morgon ska man messa och påminna Emma om att hon INTE ska äta någon frukost ;)
vi ska nämligen till stadshotellet och käka frulle tomorrow med klassen :D
ååååh så bjuder man på en bild idag ;)


jag o emmiiiis <3

puuuussen :*

Kommentarer
Postat av: emma

hihihi elskarey gelè !

2010-11-07 @ 19:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0